Khamis 21 November 2024 / 19 Jamadilawal 1446
Image

Piagam Pelanggan

Kami berjanji untuk memberi perkhidmatan secara profesional dan berkesan dalam melaksanakan dasar perlindungan saksi serta menjamin pelanggan diberikan layanan yang mesra dan sewajarnya yang merangkumi fungsi-fungsi berikut:-

  • Memastikan setiap permohonan untuk Program Perlindungan Saksi diambil Tindakan dalam masa tiga (3) hari bekerja daripada tarikh permohonan diterima oleh Bahagian Perlindungan
  • Memastikan siasatan permohonan baharu dalam tempoh tiga puluh (30) hari dan risikan secara berterusan
  • Memastikan setiap saksi diberikan perlindungan keselamatan dan kebajikan mengikut prinsip perlu dan munasabah berdasarkan Akta Perlindungan Saksi 2009 (Akta 696)
  • Memastikan setiap pengurusan pentadbiran pejabat, sumber manusia, kewangan dan teknologi maklumat dilaksanakan secara teratur mengikut peraturan dan prosedur semasa
  • Memastikan setiap taklimat melalui Outreach mencapai tahap kefahaman pelanggan sekurangkurangnya 85% berkaitan Akta Perlindungan Saksi 2009 (Akta 696)

Hubungi Kami

Bahagian Perlindungan,
Jabatan Perdana Menteri,
Aras 7, Menara Usahawan,
Persiaran Perdana Presint 2,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62652 Putrajaya,
Wilayah Persekutuan Putrajaya.
  •  +603-8000 8500
  • +603-8861 3636

Tag

Versi Mobile

http://www.bp.gov.my/

Statistik Pengunjung

Hari ini
:
 

Semalam
:
 

Minggu Ini
:
 

Bulan
:
 

Keseluruhan
:
 

Kemaskini Terakhir

 

VCNT - Visitorcounter

Today 55

Yesterday 93

Week 330

Month 1245

All 60278

Currently are 15 guests and no members online

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

  • 19 November 2024.
Hak Cipta © Bahagian Perlindungan JPM 
Paparan terbaik menggunakan pelayar Mozilla Firefox, Microsoft Edge & Google Chrome dengan resolusi skrin 1366 x 768

Laman Web Bahagian Perlindungan Jabatan Perdana Menteri

Bahagian Hal Ehwal Undang - Undang (BHEUU) Jabatan Perdana Menteri

Prestasi Belanja Mengurus Jabatan Perdana Menteri

PRIMTECH

asmall amed abig blue red reset mas en